10 December

Hejsan:) jag vet jag är sååå bra på att blogga varje dag;D NOOT!! haha  jaja, idag är det ju som sagt 10 December och det betyder att det är bara är 2 veckor kvar till julafton! Jippie!:D Men jag är ju lite trög så jag har inte köpt några julklappar ännu.. Haha jag måste nog till stan imorgon och börja handla julklappar. Jag eftersom jag inte skrivit här på typ över en vecka så kan jag berätta lite kort vad som hänt.

Fredag 4/12 var jag på porsögården och sov över med Ottilia och några andra.

Lördag 5/12 for jag på julmarknad på hägnan med mamma och syster och sen åkte jag och min syster till farmor och bakade julgodis, jag och min syster övernattade även där.

Söndag 6/12 Kom jag hem från farmor. Jag åt köttsoppa till middag och sen på kvällen var jag på konsert i bygdegården (rutvik)och såg teen gospel. 

Sen nu i veckan har det varit skola,plugg,innebandy och orkester. 

Puss o kram / Emmelie L 

Här kommer lite bilder:D 

 
När vi gjorde julgodis hos farmor:)


 Bilden är tagen efter att jag varit på teen gospel konserten i bygdegården:)


Kommentarer
Postat av: emelie

vad hade ni i julgodisarna :)

2010-01-23 @ 14:05:22
Postat av: aline jönsson

hej kom och kolla på min nya blogg

2010-05-02 @ 12:30:16
URL: http://aaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0