26 Februari

Ja, idag hade vi friluftsdag och jag, Molly och julia gick över isen till tomholmen(eller hur det nu stavas). Vi kom till tomholmen efter ca 35 minuters promenad. När vi hade varit där i ca en kvart så började vi frysa och thomas, våran so-lärare, hjälpte oss att göra upp en eld. Sen satt vi nästan hela tiden framför elden och värmde oss. När vi senare skulle tillbaka så tog det bara 10 minuter. Anna, som vi också var med, ringde till sin pappa som kom och hämtade oss. Sen när jag var hemma var klockan typ 13.00. När jag kom hem latade jag mig och såg på tv. Sen vid sju har jag varit och bastat och det var skönt. Orkar inte skriva så mycket mer idag.

Puss o Kram / Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0