Go'mat! mätt o glad:D

Hejsan! Eftersom jag inte skrev någonting vad som hände igår så tänkte jag berätta det nu. Dagen började med att bara slappa och vara ute i det fina vädret! Sen for man ut och sprang någon där vid 3, det var skönt att få det bortgjort men gud så varmt det var! Någon gång vid kvart i 6, gick mamma och pappa till mammas kusin Majre och hennes man Börje. Natta och jag följde inte med så vi tänkte fara på  pizzerian, men såklart så var pizzerian stängd. Så då gick natta och jag också till Majre och Börje. Som tur var hade dom ju amt till mig och natta också, gott var det!  Sen så var jag där hela kvällen fram till klockan 11 eller nått sånt. Sen gjorde jag inte så mycket mera. 

Pussokram / Emmelie L 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0