Heeeej:)

Hejsan!:) Eftersom jag inte skrivit något på 3 dagar tänkte jag att jag skulle skriva lite kort vad som hänt dom senaste dagarna. 

Tisdag: I tisdags var jag med mamma på stan. Gick typ över hela stan för att leta en kofta till mig, men det hela slutade med att jag köpte ett långt vitt och blårandigt linne. Dessutom åt vi sallad till lunch på börjeolssons och sen fick  man en glasskupong så då gick vi åt glass, mums! 

Onsdag: I tisdags så var jag och hjälpte mamma och handla. Sen hade jag fotbollsträning på kvällen:) När träningen var slut bytte jag om i bilen och sen for jag och mamma till sockenstugan på musikcafé. När vi kom hem dushade jag och sen pratade jag typ med tobbe hela kvällen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0