Hejsan.. det var ett tag sen jag skrev här :D

Hejsan! Jag vet att det var ett bra tag sen jag skrev här sist. Jag har haft fullt upp och så har jag typ inte orkat. Men jaja. ska försöka bli bättre på att blogga..  Jag har inte hunnit göra så mkt idag, men jag har varit på ridning imorse. Vi hade hoppning och jag hade ange. Det var jätteroligt:D jag älskar att hoppa!:D Sen när jag kom hem dushade jag och åt lunch. Nu sitter jag här framför datorn, eller ialla fall ett tag. Det är nämligen väldigt mörka moln i luften och jag tror det kommer börja regna och åska närsomhelst. Aja, För cirka 2 veckor sen,tror jag, var jag med orkestern till arvidsjaur och spelade. Det var faktiskt roligt:D Vi sov över på en camping i arvidsjaur som hete camping gielas (eller liknande). Nu ska jag nog gå härifrån snart... Slänger in något klipp sen.. Från arvidsjaur:D hejdåå!:) 


MVH / Emmelie L :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0