28 april

Hejsan alla bloggläsare!:D Som ni kanske har märkt har jag fått en ny header här på bloggen. Tack vare att snälla Amanda gjorde en åt mig, Taaack! :D Jag vart supernöjd. aja, idag har det varit en ganska vanlig dag,, förutom att vi hade ett snack med hela klassen om en lärare som är för snäll haha:D Sista lektionen idag var iallafall idrott och det var intervall träning där man skulle springa en runda allt vad man hade, vila och sen springa rundan igen allt vad man kunde o.s.v. Sjukt jobbbigt! Men jag är helnöjd med min prestation idag :) Sen när ja kom hem åt jag middag, grillad kyckling och potatissallad blev det., gott! :D sen har jag inte gjort så mycket mer. Men nu måste jag kila hejdåå! :D 

Puss o Kram / Emmelie L 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0