7 Februari

Hejsan alla bloggläsare! Eftersom jag inte skrivit på ett tag kan jag  ju berätta vad som hänt under veckan som gått.

Måndag: skola, sen storheden, köpte konståkningsskridskor som jag kan åka med på idrotten.  
 
Tisdag: skola och  sen kom Rebecka hem till mig och vi såg på en film och var på datan. Det var kul!

Onsdag: Skola, vi var på studiebesök på norrmejerier, bättre än vanlig skoldag iaf och så fick vi sluta tidigare.

Torsdag: Skola och sen orkester. 
 
Fredag: Skola och sen hängde jag med Emma, Ida och Anna på stan ett tag. Sen for jag hem och bara tog det lungt. 

Lördag: Ridning och sen var det egentligen tänkt att jag skulle göra hål i naveln, men min mamma vill vara med och hon går någon kurs och hon hade typ nåt förprov som hon var tvungen att göra... men hon har lovat mig så det blir nog att göra det nu i veckan. Sen vare också egnetligen tänkt att jag skulle på bio med mina tremenningar men det fanns inget att se typ, så vi bestämde oss för att gå nästa helg istället. 

Söndag: sovit, pluggat och bara tagit det lungt.

Puss o Kram! / Emmelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0