Tjeeena ;)

Tjenare alla bloggläsare!;)  Jag har ju lovat att lägga upp bilder från konfirmationstiden men det får bli en annan dag för det orkar jag inte just nu :D Hittills har mitt sommarlov varit härligt! :) Igårkväll var jag med Felicia, Elin och Jennifer :D Först hoppade vi studsmatta, sen drack vi päronsoda och efter det spelade vi kubb:D Sen gick vi ut på byn och flummade oss haha sen satt vi på datan:D Hursomhelst så var det grymt kul och nåt vi måste göra om :)

Här komemr lite bilder från kvällen :D

 

Kort och Lång :D hahahaxD


 

Felicia och Elin :)

 
Bilden vart ju ganska bra :D Men saken vi satt på knakade värre haha det var konstigt att den inte brakade ihop :DxD

 

Efter man hade ramlat ner från den där saken så var man ju tvungen att dra en pose ;DxD

 

Yummy!xD

 

Haha jag och Jennifer skulle hoppa från gungorna och så skulle feffe och Elin ta kort :D Men såklart så failar jagxD 



 

varför gunga på gungorna när man kan klättra på gungställningen?:DxD

Mkt skratt blev det igårkväll :D



Puss o Kram / Emmelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0