21 juni

Hejsan! För er som inte vet så har jag konfirmationläsning de två första veckorna på sommarlovet så jag tar alltså konfirmationen på midsommarafton. Hmm.. vad ska jag skriva nu? Jo en liiiten anledning till varför jag skriver det här inlägget är för att jag Elina och Elin har slagit vad om att skriva varje dag ett inlägg på bloggen i en vecka och den som bryter det måste typ bjuda de andra på en klubba haha :P Ja och så till sist ska jag även skriva ett svar på Jessicas kommentar till mitt förra inlägg: Haha jag vet att det var typ ett inlägg på 100 sidor xD men jag måste ju kompensera med att skriva långa inlägg när jag så sällan skriver i min blogg :)

Kanske slänger in några bilder senare från konfan!

Puss o Kram / Emmelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0