9 Maj

hejsan alla!  kan lite kortfattat berätta om vad jag gjort under helgen. I fredags var det ju skola. Efter skolan kom mamma och hämtade mig och vi beställde mat. Jag åt kycklingrulle mums! Efter det bar det av till hoppträningenoc jag hade en häst som heter Nicke. Bortsett från att jag föll av 2 gånger gick det väl hyfsat. Sen på lördagen var jag på ridlektion som vanligt. Jag hade zingo och vi hade dressyr. Det gick superbra! Sen ledde jag med Malin på ponnyridning. Efter det hjälpte jag Malin att borsta av Ange och sätta glansspray i hans man och svans. Sen bad Anna-Karin Malin att brodda av Ange dels för att hon skulle tävla han idag. Så jag hjälpte henne med det och sen for jag hem. Sen klockan typ 20 över 3 for jag till kyrkan där det var en konsert. Konserten var faktiskt riktigt bra. Sen gick vi till petrigården och åt tacobuffé, gott! Efter det for vi hem. Sen gjorde jag inte så mycket. Sen idag har jag varit på gudtjänst utomhus och efter den var det korvgrillning, tror jag har gått mina 10 gudtjänster nu. Jag går i konfa och vi måste nämligen gå 10 gånger på gudtjänst. Sen har jag pluggat NO, jag ska göra dety vårare provet imorgon. Efter det har jag bara suttit på datan opch lyssnat på musik och just nu chattar jag med Markus:)

Puss o Kram / Emmelie L

Kommentarer
Postat av: emilia

sv: tack ;)

2010-05-19 @ 14:30:49
URL: http://konstakningsflickan.blogg.se/
Postat av: Frida

Sv: ja :D

2010-05-29 @ 18:40:28
URL: http://ffriiddaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0