Det var ett tag sen...

Som ni kanske har märkt så var det ett tag sen jag skrev något på min blogg. Jag orkar typ aldrig skriva.. Hm.. ska jag ta bort min blogg? Nja.. jag ska nog försöka bli bättre på att skriva på min blogg. Det som jag har gjort under den tiden jag inte skrivit orkar jag inte skriva om. Men jag kan ialla fall berätta vad jag gjort idag!:) Dagen började med att jag var tvungen att stiga upp halv 7 på morgonen.. Typ samma tid som när man ska till skolan. Aja, vi åkte med bil till södra hamn och därifrån åkte vi ut i skärgården. Vi åkte med en båt som heter M/S Kungsholm och med den åkte vi till brändöskär. När vi kom dit så chillade jag och åt typ lunchfrukost eller vad man nu ska kalla det. Anledningen till att vi åkte till brändön var för att sommarkyrkan skulle ha nå högmässa där. Och min syrra är ju med i sommarkyrkan så. Brändöskär var verkligen fint, där skulle man haft en sommarstuga:D  Sen gick båten hem vid halv 1 vi var väl i land cirka kl 2. Sen for vi hem och vid cirka 4.20 åt vi middag, tror jag. Hahaa:) Nä nog pratat om min dag nu ska jag gå och se på tv. Vi höres!:) 

PössoKram / Emmelie L 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0