Shiieet!

Shiiet vat längesen det var jag skrev ett inlägg hära. Jaja, under den tiden som jag inte skrivit har jag haft "tjejkväll" med tjejerna i klassen. Jag har även haft en julkonsert med orkestern. Sen har det också varit "pyssekväll" på min skola. Eftersom jag inte orkar skriva så mycket så lägger jag ut lite bilder. 

 


Bilder ifrån tjejkvällen:)

 
Från vänster: Ida, Emma, Anna, Emilia och jag. Jag ser lite störd ut på den här bilden men den bjuder jag på!



:)

 Här kommer lite bilder ifrån julkonserten med orkestern :D
Jag vet att bilden är suddig men den får duga!:D

   
Elina med hennes klarinett:)




Puss o Kram / Emmelie L

Kommentarer
Postat av: anna

Vi borde ha någn tjej kväll igen :)

2010-01-01 @ 00:57:25
URL: http://piteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0