25 Februari

Idag vaknade jag en halvtimme senare än vad jag brukar pga att jag skulle till ormbergsskolan med orkestern. Vi hade  två konserter och det var väl lite sisådär eftersom två,tre stycken inte riktigt kunde sitta still i publiken. annars var det ju bra. Sen när vi hade spelat konserterna så skulle vi gå och äta i ormbergsskolans matsal , men  när vi kommer fram till matsalen får vi ingen mat eftersom dom inte räknat med oss. Jag som hade räknat med att äta eftersom jag var så trött och hunrig. Aja jag fick ju äta lunch här hemma isället, kykling och potatis från i går vart de. Sen satt jag väl lite framför TV:n och chillade fram tills klockan var typ 3. Då  gick jag ut  med hunden och det var ganska fint väder ute. Nu har jag just ätit biffar och potatis till middag och sitter här och typ spelar spel. Hade nästan tänkt att fara på innbandyn, men eftersom jag har så ont i knäet sen jag ramlade på isen så hoppar jag nog över träningen  idag. Det blir väl att se lite på tv och vara på datorn. Jag måste gå och lägga mig i tid i kväll eftersom vi har friluftsdag imorgon. 

Puss och kram / Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0