HÖSTLOOOV!:D

Fan vad skönt med höstlov! jag kan bara säga att det var på tiden! Denna vecka har det varit ganska chill :D Onsdag-Torsdag hade vi HK heeeela tiden!:) Sen Idag(fredag) så hade vi chill dag också. Dagen började med HK och sen vare engelska och vi fick se nån engelsk film. Sen bestod skollunchen av risgrynsgröt, som enligt mig är frukost och inte lunch!:D Sen hade vi matte, jobbigt! Sen hade vi idrott som sista lektion, vi fick spela innebandy. Sen for jag hem med bussen och sen jag kom hem har jag inte gjort så mkt mer än att bara chilla.

//Emmelie L

PS. Det var molly som sa att jag skulle uppdatera min blogg eftersom mitt förra inlägg är från i SOMRAS!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0