23 april

jaa äntligen fredag!:)♥ Jaa som ni vet skriver jag inte här så ofta men nu har Amanda fixat en header åt mig så nu ska jag börja blogga mera. Idag har det väl inte hänt så mycket mer än det vanliga. Jag, frida och Amanda hade musik av tjejerna i klassen. Vi hade tävling i musiken och då vann Jag, Frida och Amanda mot killarna. Haha girlpoower! hehe sen hade vi SO, där vi jobbar med religioner och jag religionen Voodoo. Sen hade vi Engelska med Brian. Till lunch fick vi moussaka och det var helt okej :) Sen efter lunch hade vi Svenska. Sen hade vi matte och då slapp vi lektionen typ för att det var nästan inga som var på den lektioen eftersom de hade jobbat in det på torsdagen när vi hade hål. Så idag slutade jag typ 13.45 vilket var skönt eftersom det är fredag idag. Sen missade jag precis bussen som gick 10 över 2 från stan till rutvik. Så jag for till farmor i gammelstad och var där. Sen kom mamma och hämtade mig typ klockan 17.40 och då for vi hem och åt tacos. Sen har jag inte gjort så mycket mer. NUu ska jag gå och se på tv eller nå. Slänger kanske in några randombilder senare!

Puss o Kram / Emmelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0