Sommar :)

Hejsan alla bloggläsare! Först vill jag tacka Amanda som fixat min design och uppdaterat min blogg :D
Hm jag vet inte vad jag skriva hära mer än att den här veckan varit helt avesome :D Imorgon är det skolavslutning och sen är det sooommmarloooov, härligt! :)

Slänger upp några bilder från denna vecka + några andra :D


 
Haha första gången jag visade Rebecca bilden så sa hon: .
-vem är det?
Haha och då svarde jag skrattandes:
- Men det är ju jag! :) Hon tyckte att jag avr väldigt olik mig :P

 
Jag igen med målade ögonbryn och lite mer "fixad" än vanligt :)

 
 
Emilia:)


 
Rebeccas och min hand :)



Rebecca i närbild :D

De här tre sista bilderna är tagna på en lektion då jag hade väääldigt tråkigt och inte hade nå att göra så jag knäppte massa kort istället :)

 
Haha måste bara lägga ut den här bilden xD (kolla noga så fattar ni)

Nu kommer lite bilder från i tisdags när vi hade fotbolls och bränbollstunering på tunavallen :) 

 
Rebecca, Ida och Emilia :)

 
Rebecca, Ida och Emilia posar;D


Nu är Anna med på bild :D



Gräset:D

 
Jag utan smink :)


Några låtar jag diggar just nu :D 






 



 
 



 

 


Kommentarer
Postat av: jessica

Hahah men alltså emmelie hur cp är du ? :P

Och nej man fattar inte vad som är med bilden på din dator:P

och inlägget var ju typ 100 sidor xD sorry ;D

2010-06-21 @ 11:38:07
URL: http://jezzucaa.blogg.se/
Postat av: Anna

du såg ut som natta på bilden rebecka inte kände igen dig p :)

2010-06-22 @ 15:37:33
URL: http://piteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0