28 Mars

Hejsan alla bloggläsare! :D Som ni kanske har märkt är det inte så ofta jag skriver ett inlägg här i bloggen.. men så är det bara :P NU ska jag dela med mig av vad gjort i helgen:

Fredag: På fredag var jag i skolan och vi hade svenska som sista lektion, vi som hade gjort klart romananalysen fick sluta 40 min tidigare JIPPIEE! :D Sen missagde jag just bussen som gick hem 10 över två.. men det gjorde ingenting, för jag gick på stan med Rebecca och hjälpte henne att hitta ett svart midjebälte :) Sen åkte Rebecca hem med sin buss och sen träffade jag Sophia, sóm var där med sin mamma och lillasyster :D Vi gick och fikade och  sen gick jag på stan med dem :D Det var jättekul!:D 

Lördag:
På lördag var jag först på ridning, jag hade en häst som heter Yoshi. Sen for jag hem och duschade, fixade mig och åt. Efter det for jag till Pettrigården eftersom jag skulle på Konfadag där. Jag var där frånk kl 13.00-19.00...  Sen när jag kom hem tog jag det lunt och såg på tv.

Söndag (idag): Idag har jag mest tagit det lungt och sen har jag faktiskt gjort klart min kolteckning i bilden :D

P.S. Lägger upp en bild på kolteckningen jag ritat och en bild på Elina och Elin:D 

 

Så här såg bilden ut som jag skulle rita av :D



Så här blev resultatet :D Vad tycks?:)

 
ännu en bild :D


Kommentarer
Postat av: elina

ser inte bilden på miog och elin:O

2010-03-30 @ 21:14:17
Postat av: ida

2010-04-15 @ 14:06:12
URL: http://idae'
Postat av: ida

bilden blev jättefin! :)

2010-04-15 @ 14:06:38
URL: http://idaejnestrand.blogg.se/
Postat av: aline jönsson

gud du borde ju bli konstnär men kom och kolla på min nya blogg den heter aaline.blogg.se

2010-04-22 @ 15:41:38
URL: http://aaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0