3 Maj

Hejsan alla bloggläsare! I helgen har jag inte gjort så mycket, men jag tänkte ändå berätta det lilla jag har gjort. I fredags var det halvdag så vi slutade skolan typ klockan 12. Sen for jag hem och tog det lungt. Sen på kvällen var det ju valborgsmässoafton men jag for bara till farmor och tog det lungt där. I lördags var det igentligen tänkt att jag skullle spela i första maj tåget med orkestern, men eftersom det regnade så blev det inställt. Så då for jag hem och dagen spenderades med att se filmer. Jag såg The cutting edge - chasing the dream, Kenny Begins och Sex and the city. Sen igår for jag till storheden med mamma och köpte Hundmat, lite mjölk och fil och tugummi. Sen på kvällen var jag och sprang. Senare på kvällen lämn
ade jag in religionsuppgiften i SO:n. Hejdåå :D


Puss o kram / Emmelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0